بهزاد جلیلیان در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه گفت: در سال جاری حدود ۱۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی توسط بانک های استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۲۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 19 December 2020

بهزاد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ،اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، مبلغ سپرده های بانک های عضو شورای هماهنگی استان قریب به ۲۳هزار و۹۰۰میلیارد تومان بوده است که بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی از این مقدار باید ١٣ درصد کسر کنیم و به عنوان حداکثر سقف پرداختی بیشتر از این مقدار پرداخت نشود، اما این موضوع لحاظ نشده که کل منابع استان یعنی ۲۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق رویه، بخش های مختلف از طریق سامانه ثبت نام کرده و به بانک های مربوطه معرفی شده اند تا مراحل بعدی انجام پذیرد.

این مسئول بیان داشت: افرادی که تسهیلات زیر ۱۶ میلیون تومان به آنها تعلق می گیرد می توانند به صورت سیستمی ثبت نام و از طریق خدمات الکترونیک بدون مراجعه به بانک، تسهیلات خود را دریافت کنند.

جلیلیان تاکید کرد: افرادی که وام بالای ۱۶میلیون تومان به آنها تعلق گرفته باید مستقیم به بانک و شعب مربوطه مراجعه و با ارائه ضامن معتبر تسهیلات خود را دریافت کنند. تا کنون کل مبلغ پرداختی حدود ۱۸ میلیارد تومان بوده که این آمار به صورت روزانه در حال تغییر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار