فرماندار دره شهر گفت: ۳۰ تیم مراقبتی، ۶۸ تیم حمایتی و ۹ تیم نظارتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۲۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ 20 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛کیانوش محمدنژاد  اظهار داشت: بیش از ۹ پزشک، ۱۷ پرستار و مراقب سلامت و ۱۹ بهورز با کمک ۶۸ داوطلب بسیجی و هلال احمر در طرح غربالگری محله به محله برای تسریع در شناسایی بیماران و قطع زنجیره کرونا در این شهرستان  فعالیت می کنند.

وی یادآور شد: برای کاهش میزان ابتلا، بستری و فوتی ناشی از کرونا، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب، بسیج، دانشگاه علوم پزشکی ، هلال احمر و سایر ادارات در این شهرستان نیز به اجرا درآمد.

فرماندار دره شهر افزود: طرح  شهید سلیمانی شامل چهار کمیته حمایت، نظارت، آموزش و مراقبت است و سراسر شهرستان مورد غربالگری کرونا قرار می گیرد.

محمدنژاد تاکید کرد: بیش از ۶۵۰ مورد بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی طرح شهید سلیمانی تاکنون صورت گرفته و در این بازدیدها ۱۵ مغازه متخلف تعطیل، ۳۸ مورد اخطاریه بهداشتی و سه مورد نیز به مراجع قضایی معرفی شد.

وی اضافه کرد: ۶۵ مورد بازدید مشترک و گروهی از ادارات و بانک ها در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان دره شهر انجام گرفته است.

فرماندار دره شهر در خصوص تعداد تست های کرونا در طرح شهید سلیمانی گفت: ۱۴۸ مورد تست pcr در آغاز طرح شهید سلیمانی تاکنون انجام و ۷۴ مبتلای جدید شناسایی شده اند. 

محمدنژاد با بیان اینکه در مناطق روستایی و دوردست نیز ۶۵ مورد رپید تست انجام گرفته است، تاکید کرد: حدود ۵۸ بسته معیشتی در راستای کمک به خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار