نماینده نظام پرستاری استان قم با اشاره به سخنان مهم و اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، این بیانات را مشخص کننده تکالیف همه دستگاه ها در برابر مطالبه های پرستاران دانست.
کد خبر: ۹۲۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ 21 December 2020

به گزارش تابناک قم، علی اکبر قربانی که امروز در نشست علنی و رسمی شورای اسلامی شهر و در مراسم تقدیر از برخی پرستاران به مناسبت روز پرستار سخن می گفت با اشاره به خدمات مدیریت شهری در قم بیان کرد: خدمات شهرداری قم و تحول در چهره شهر با وجود همه مشکلات و معضلات، امری انکارناپذیر است و به وضوح دیده می شود.

وی با بیان این که تکریم از پرستار، تکریم از یک حرفه نیست تصریح کرد: تکریم از پرستار در حقیقت تکریم از مقام والای شهروندی و انسانیت است.

قربانی با اشاره به غافلگیری کادر درمان کشور در برابر ویروس پیچیده کرونا اظهار کرد: همه مشکلات و از جمله مبتلا شدن برخی از کادر درمان و اعضای خانواده آنان به کووید19 هم سبب تعطیل شدن خدمات بهداشتی و درمانی به مردم نشد.

وی تصریح کرد: سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت توجه به جامعه پرستاری، حجت را بر همگان تمام و تکلیف مسؤولان امر را مشخص کرده است.

قربانی با ابراز نگرانی از یافته شدن نسخه تکامل یافته تری از کووید19 در اروپا گفت: ما همچنان به عهدی که با مردم بسته ایم وفاداریم، ولی در عین حال انتظار داریم برنامه مدوّن حمایت و پشتیبانی از قشر سلامت توسط مسؤولان عملیاتی و اجرایی شود.

همچنین در این برنامه، رئیس شورای اسلامی شهر قم هم با تبریک روز پرستار و ابراز این که حقوق و مزایای این قشر زحمتکش، پاسخگوی نیازهای آنان نیست تأکید کرد: منویّات رهبر معظم انقلاب درباره پرستاران عزیز که روز گذشته بیان فرمودند باید اجرایی و عملیاتی شود.

عبدالله جلالی افزود: خدمات پرستاران دلسوز علاوه بر بهبود سلامت جسمی بیماران، در بهبود سلامت روانی آنان نیز نقش دارد.

وی در ادامه به تلاش های شبانه روزی مادران و همسران جانبازان به عنوان پرستاران آنان اشاره کرد و بیان داشت: ما همواره قدردان زحمات آنان هستیم، چراکه این عزیزان سال هاست رنج پرستاری و نگهداری از ایثارگران انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دوش می کشند و همچنان در این راه ثابت قدم و استوار هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار