رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار جانباختگان کووید19 استان به 389 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 4 هم استانی بر اثر ابتلا به کووید19تن جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۲۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 21 December 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 92 بيمار كرونايي قطعي در بيمارستانهاي استان بستري مي باشند كه 18 نفر از اين بیماران در بخش مراقبت هاي ويژه تحت درمان هستند.

وي ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 20233 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از 409 نمونه دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج كه شامل تست هاي PCR و سريع مي باشند حدود 35 درصد موارد مثبت بودند كه بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، دنا، کهگیلویه و گچساران و بقيه موارد در ساير شهرستان هاي استان بود. با توجه به روند افزايشي در شهرستان دنا پيش بيني مي شود كه در طي چند روز آينده از نارنجي به قرمز تغيير وضعيت پيدا كند.

دکتر یزدانپناه تصریح کرد: هم اکنون شهرستان های استان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده اند ولی به این مفهوم که شرایط عادی و سفید است و در نتیجه رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، حفاظت فردی و استفاده از ماسک یک ضرورت است.

وی خاطر نشان کرد: عموم مردم باید بیماری کرونا را به عنوان یک واقعیت کنونی بپذیرند ولي تا زمان كشف داروی قطعی و واکسن بايد مواظب سلامت خود و ساير افراد جامعه باشند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار