استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: پنج هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان ایلام ساخته می‌شود که ۲ هزار واحد مسکن محرومان تا پایان سال مالی جاری در این استان تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۹۲۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ 24 December 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در خصوص مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در استان، افزود: مسئولان، مدیران، شهرداری و دستگاه قضا از طریق مبادی قانونی از ساخت و سازهای غیر مجاز در استان ممانعت کنند.

استاندار ایلام یادآور شد: یکی از عوامل بازدارنده ساخت و سازهای غیر مجاز این است که اگر چنانچه در این راستا هر شخصی تخلف کرد، کمسیون ماده ۱۰۰ طبق قانون با فرد متخلف برخورد کند.

وی افزود: اگر چنانچه در سطح شهرهای استان بنایی غیرمجاز درحال ساخت بود، مسئولان مربوطه و دستگاه قضا باید ضمن جلوگیری و ممانعت از ادامه ساخت این ملک، از طریق همکاری با بانک عامل از پرداخت تسهیلات و اقساط وام به فرد متخلف ممانعت کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه باید با ساخت آپارتمان‌ها و بناهای خارج از سقف پروانه برخورد قانونی شود، گفت: شهرداران همه شهرهای استان بر حسب وظایف قانونی خود با همکاری دستگاه قضا در برخورد با متخلفان ساخت و سازهای غیر مجاز برخورد قاطع کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار