رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری:
رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از آغاز اردوهای تیم ملی دوچرخه‌سواری در هفته آینده خبر داد و گفت: مهم‌ترین مسابقات پیش‌رو، رقابت‌های قهرمانی آسیا، اواخر اسفندماه در امارات است.
کد خبر: ۹۲۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲ 26 December 2020

اردوهای تیم ملی دوچرخه‌سواری در هفته آینده آغاز می‌شود

به گزارش تابناک سمنان خسرو قمری بعدازظهر شنبه در مجمع انتخابات هیئت دوچرخه‌سواری استان سمنان ضمن بیان اینکه اردوهای تیم ملی دوچرخه‌سواری از هفته آینده برگزار می‌شود، اظهار داشت: این اردوها در بخش بدن‌سازی است و با توجه به شرایط کرونایی برگزاری این اردوها در راستای حفظ آمادگی جسمانی ورزشکاران ضروری است.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مسابقات پیش رو در بخش رقابت‌های قهرمانی آسیا اواخر اسفندماه به میزبانی امارات برگزار می‌شود، تصریح کرد: در شرایط فعلی هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود و این دوره از مسابقات نیز در بخش جاده‌ای با حضور بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران در ادامه با تأکید بر لزوم حفظ جایگاه ایران در فدراسیون آسیایی خاطرنشان کرد: دوران ریاست من هشتم دی‌ماه به پایان می‌رسد بنابراین سرپرست جدید باید نسبت به برگزاری انتخابات و اردوهای تیم ملی اقدام عاجلانه انجام دهد.

قمری بابیان اینکه ایران هم‌اکنون ریاست تریال و کمیته جاده در فدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا را در اختیار دارد و عضو هیئت‌رئیسه این فدراسیون است، گفت: انتخابات فدراسیون آسیایی دوم فروردین برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: چنانچه رئیس جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران انتخاب نشود از حضور در انتخابات آسیایی محروم خواهیم شد بنابراین برگزاری هم‌زمان این دو انتخابات می‌تواند نقش مؤثری در رفع این چالش ایفا کند.

مجمع انتخابات رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان سمنان با حضور قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، دکتر مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و سایر اعضا برگزار شد و درنهایت محمد ترحمی با کسب ۷ رأی از ۱۳ رأی مأخوذه به مدت چهار سال هدایت این هیئت ورزشی را بر عهده گرفت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار