رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته 2بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که شمار قربانیان کرونای استان به 396 نفر رسید.
کد خبر: ۹۲۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳ 26 December 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 81 بیمار مبتلای قطعی در بیمارستان هایکرونای استان بستری هستند که از این تعداد 18 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. خوشبختانه ديروز مورد بستري جديد كرونايي در بيمارستانهاي استان وجود نداشته است .

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 20814 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 199 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج كه شامل تست هاي pcr و سريع بودند حدود ٢٦ درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستانهاي بویراحمد، کهگیلویه و گچساران و چرام مي باشند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان كرد: با رفع برخی از محدودیت ها شاهد افزایش قابل توجهی از تردد ها در سطح شهر هستیم که اين خود هشدار دهنده است و احتمال افزایش شیوع بيماري را در پی دارد.

وی اذعان داشت: صنوف، بانکها و ادارات باید در رعایت پروتکل ها توجه بیشتری داشته باشند. لذا چنانچه رعايت كامل دستورالعمل هاي بهداشتي را ننمايند با بازرسی و نظارت های صورت گرفته هر گونه تخلف در صنوف، ادارات و بانک ها منجر به پلمپ آنها براي مدت مشخصي خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار