رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار مبتلایان به کووید19 در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 27 December 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود : هم اکنون 86 بیمار مبتلای قطعی در بیمارستان های كرونايي استان بستری هستند که از این تعداد 20 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. خوشبختانه در ٢٤ ساعت گذشته مورد فوتي بدليل كرونا در استان وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 20864 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 222 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج كه شامل تست هاي pcr و سريع بودند حدود 20 درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستانهاي بویراحمد، کهگیلویه و گچساران مي باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان كرد: خوشبختانه با کاهش نسبی شمار مبتلایان، بیماران بستری در بیمارستان ها و بيماران بستري در بخش مراقبت هاي ويژه مواجه هستیم که اميدواريم با رعايت كامل دستورالعمل هاي بهداشتي توسط مردم و اصناف اين روند ادامه داشته باشد. لذا از مردم شریف استان تقاضا میکنیم همچون گذشته استفاده از ماسك، فاصله گذاري فيزيكي ، رعايت بهداشت فردي، عدم حضور در تجمعات و پرهيز از مكان هاي پرخطر را رعايت نمايند تا انشاالله به کنترل بیماری و كاهش مرگ ومير در اير كرونا برسیم.

وی اذعان داشت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مداوم دست ها و عدم حضور در مکان های شلوغ و پر تردد را هرگز فراموش نکنید و از میزان رعایت خود نکاهید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار