رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار جانباختگانبه کووید19 کهگیلویه و بویراحمد به 397 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۹۲۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 29 December 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 71 بیمار مبتلای قطعی در بیمارستان های كرونايي استان بستری هستند که از این تعداد 21 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 20918 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 404 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج كه شامل تست هاي pcr و سريع بودند حدود 40 درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان هاي بویراحمد، کهگیلویه، لنده ،بهمئی و دنا مي باشند.با توجه به روند افزايشي موارد مبتلا در شهرستان لنده بنظر مي رسد در طي روزهاي آينده به وضعيت نارنجي و حتي قرمز برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان كرد: آمار مبتلایان امروز نسبت به روزهای گذشته افزایش چشمگیری داشته که نشان از کاهش میزان رعایت دستورالعمل ها و عادي انگاري بيماري توسط بعضي از مردم طی روزهای گذشته بوده است.

وی تصریح کرد: ادارات، بانک ها، صنوف و بيمارستانها و موسسات پزشكي باید دقت بیشتری در پروتکل های بهداشتی داشته باشند زیرا پرتجمع ترین مکان ها طی روزهای اخیر بوده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار