یزدانپناه : متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 3 هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۹۲۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ 29 December 2020

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار جانباختگان کووید19 کهگیلویه و بویراحمد به 400 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 3 هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 163 بيمار در بيمارستانهاي كرونايي استان بستري مي باشند که 87 بیمار مبتلای قطعی هستند که از این تعداد 21 در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 21029 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 468 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج كه شامل تست هاي pcr و سريع بودند حدود ٢٩ درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان هاي بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، دنا و لنده مي باشند. با توجه به روند افزايشي موارد مبتلا در شهرستان هاي لنده و دنا بنظر مي رسد در طي روزهاي آينده به وضعيت نارنجي برسند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان كرد: ضمن کاهش آمار مبتلایان طی دو هفته گذشته باید توجه داشت وضعیت کرونا شدیدا شکننده و ناپایدار است.

وی اذعان داشت: با هر بار بی توجهی و غفلت از دستورالعمل ها، شیوع بیماری افزایش و جمعیت بیشتری تحت تاثیر این بیماری قرار میگیرند. بنابراین رعایت فاصله فیزیکی، رعايت بهداشت فردي، استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات را هرگز بی اهمیت حساب ننماييد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار