مهناز فتاحی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: ثبت نام در کارگاه های مجازی زمستانه کانون از هفت دی ماه شروع و تا هفدهم دی ماه جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 31 December 2020

مهناز فتاحی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا سایت kpf.ir توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه اندازی شده و فعالیت های کانون به داخل آن انتقال یافته است و افراد می توانند به این سایت مراجه و از خدمات و کارگاه های مجازی آن استفاده کنند.

وی افزود: بیست کارگاه زمستانه در رشته های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و مثبت اندیشی پیش بینی شده اند که افراد با مراجعه به سایت و وارد کردن اطلاعات خود می توانند در این کارگاه ها به صورت مجازی و در صورت مساعد بودن شرایط به شکل حضوری شرکت نمایند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: بیست کارگاه متنوع و خلاق در حوزه های مختلف نقاشی، کاردستی، شعر، داستان، فلسفه و نجوم تکنیک چاپ، خوش نویسی و... در صفحه سامانه kpf.ir تعریف کرده ایم.

این مسئول گفت: جهت تسهیل در فرایند ثبتنام، فیلم هایی آموزشی توسط مربی هر کارگاه و برای کلاس خود در داخل سامانه بارگزاری شده که در خصوص نوع کلاس و چگونگی برگزاری و محدوده سنی مجاز به شرکت در کارگاه مربوطه توضیحاتی ارائه داده شده است.

فتاحی در پایان تاکید کرد: مدت زمان ثبت نام تا ۱۷ دی ماه شروع کلاس ها از ۱۸ دی جاری و تا ۲۴ اسفند ماه جاری ادامه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار