عباس سروری در گفتگو با تابناک:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: یادواره شهادت سپهبد قاسم سلیمانی سیزدهم دی ماه رأس ساعت ١۵ در مزار شهدای انقلاب و مدافع حرم برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 01 January 2021

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار  کرد:در آستانه اولین سالگرد شهادت مظلومانه و الهی سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی، روز سیزدهم دی ماه مراسم ویژه ای تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه این مراسم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: مراسم اول به صورت خصوصی در حسینیه ثارالله برگزار می شود و مراسم عمومی در مزار شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم رأس ساعت ١۵ برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: این مراسم با شکوه در قطعه شهدا و با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدای مدافع حرم به یاد سردار آسمانی، حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

این مسئول در ادامه ابراز داشت: مراسم صبح با سخنرانی سردار مسگران و مراسم بعد از ظهر با سخنرانی جانباز دفاع مقدس، حاج حسین یکتا در مزار شهدا اجرا می شود.

سروری با اشاره به اینکه برگزاری هر گونه مراسم و اجتماعات باید با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گیرد، یادآور شد: در این مراسم نیز تمامی پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک الزامی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار