سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر، از تبدیل این شهرستان به عنوان یکی از قطب های اصلی هنرهای نمایشی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ 12 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقا از خبرگزاری مهر، بابک شمس ناتری در آیین اختامیه نمایش کپی برابر اصل نیست که با حضور هنرمندان و دوستداران فرهنگ و هنر برگزار شد با اشاره به این موضوع که باید از کسانیکه چراغ سالنهای تئاتر را روشن نگه می دارند تشکر شود و قدردان هنرمندان متعهدی باشیم که با کمبود امکانات و شرایط سخت مالی کاری هنری می کنند
وی ادامه داد هنرمندان به عشق مردم و هنردوستان این سختی ها را به جان می خرند و با تلاشهای فراوان کار می کنند و اگرچه گاهی صندلی های خالی به ذوق می زند ولی مطمینا همین که عده ای تیاتر را دوست دارند و حمایت می کنند جای قدردانب است.
وی افزود: باید قدردان همه کسانی باشیم که با حضورشان در سالن های هنری بویژه تیاتر موجب دلگرمی اهالی فرهنگ و هنر می شوند و این عزیزان سرمایه های واقعی فرهنگ و هنر هستند.
شمس ناتری افزود: چند گروه در نوشهر در حال تمرین برای جشنواره های مختلف هستند و حقیقت کلام با بازدیدهایی که از تمرینات و اجراهای این عزیزان صورت گرفت مطمئنا شاهد اخباری خوبی خواهیم بود و باید بپذیریم که نوشهر به یکی از قطب های اصلی هنرهای نمایشی استان تبدیل شده است و باید سعی شود همه با همدلی کمک کنیم تا آثار فاخری از این شهر در جشنواره ها حضور یابد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وشهر با اشاره به بازگشت علیرضا نوری و سید نورالدین قدسی بازیگران نمایش کپی برابر اصل پس از چند سال دوری از صحنه تئاتر گفت: خوشحالم و افتخار می کنم امشب برای دیدن بازی کسانی آمدم که همدوره ای بودیم و امشب لحظه به لحظه ی این اثر برایم خوشحالی و لذت بود.
وی یادآور شد: تجهیز و بهسازی آمفی تیاتر مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) نوشهر از اولویت های کاری این اداره در شش ماه دوم سال است و با حمایت مدیرکل محترم و کمک های ارزشمندی که فرماندار و نماینده مردم برای تصویت اعتبار در کمیته برنامه ریزی داشتند تلاش می کنیم این موضوع تحقق یابد.
در پایان شایان ذکر است کپی برابر اصل نیست، نوشته پژمان شاهوردی و کارگردانی غلامرضا مسکین فام لنگرودی با بازیگری علیرضا نوری و سید تورالدین قدسی به مدت یک هفته در آمفی تیاتر مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر به روی صحنه رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار