تابناک: شهردار اصفهان با انتقاد شدید از مسولان سازمان سینمایی کشور در خصوص موضع متفاوت آن‌ها در برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: دوستان سازمان سینمایی درجلسه‌ با مسئولان اصفهان اعلام کردند که جشنواره از این شهر خارج نمی‌شود و به جایی نمی‌رود، اما متأسفانه در تهران تصمیم دیگری گرفتند که این عدم صداقت آنها را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ 12 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مهدی جمالی نژاد، در خصوص آخرین وضعیت جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان و برگزاری آن در اصفهان اظهار کرد: متأسفانه در این زمینه مجموعه عزیزانمان را در سازمان سینمایی کشور در تهران بی‌صداقت دیدم. اساس ارتباط و تعاملمان با دستگاه‌های مختلف کشور و استان را بر مبنای صداقت چیده‌ایم و بر همین اساس ادامه خواهیم داد و معتقدیم اگر صداقت نباشد هیچ کاری نمی‌توان انجام داد.

وی با اشاره به جلسه‌ای با ایوبی - رییس سازمان سینمایی کشور- در اصفهان افزود: در این جلسه قرار بر این شد که جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان بماند و در این جلسه هم استاندار و هم بنده به عنوان شهردار به صراحت اعلام کردیم که اصفهان آماده برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان است.

شهردار اصفهان ادامه داد: درست است که مدیریت شهری اصفهان و مدیریت فارابی همزمان با هم عوض شد ولی همه همدل بودند که این اتفاق در اصفهان رخ بدهد و در جلسه اصفهان دوستان سازمان سینمایی کشور عنوان کردند که این جشنواره به هیچ عنوان از اصفهان خارج نمی‌شود و به جایی نخواهد رفت، اما به دلیل تغییر مدیریت‌ها تنها با یک فاصله زمانی مناسب برگزار شود و این تغییر در حد چند ماه خواهد بود.

جمالی نژاد تأکید کرد: مدیران سینمایی هنگامی‌که از اصفهان به تهران رفتند، به دلایل مختلفی موضعی که در تهران مطرح کردند با موضعی که در اصفهان مطرح شده بود، کاملاً متفاوت بود و این عدم صداقت آنها را می‌رساند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر منتظر هستیم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نظر صریح خود را اعلام کنند، اظهار کرد: سکوت ما به این دلیل است که هنوز شخص آقای وزیر اعلام موضع نکرده و قرار بر این شده که در خصوص این موضوع جلسه‌ای در تهران برگزار و ایشان به عنوان حکم به سخنان گوش داده و موضوع را رفع کنند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: اگر تاکنون استاندار، بنده به عنوان شهردار و شورای اسلامی شهر اصفهان اعتراض نکرده‌اند به این دلیل است که منتظر آقای وزیر هستیم تا ایشان با صراحت، صداقت و عدالت موضوع را پیگیری کرده و اعلام موضع کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار