کد خبر: ۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۱ 02 March 2015

20 نفر از روحانیون مساجد و هیات ها و بانوان فعال در ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستا ن فردیس با حضور مسوولان استان و شهرستان در سالن آمفی تئاتر شهرداری منطقه سه کرج تجلیل شدند.
به گزارش ایرنا، مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان فردیس روز یکشنبه در آیین تجلیل از فعالان و تلاشگران در ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: مردم مومن فردیس کمک های مالی خوبی در ستاد عتبات برای بازسازی صحن و سرای قبور ائمه اطهار علیهم السلام در دیگر کشورهای اسلامی قرارداده اند.
علی شهبازی با تشکر و قدردانی از اقشار مختلف مردم دوستار اهل بیت (ع) تصریح کرد که خدمتگزاران شما در ستاد عتبات عالیات با استمداد از ائمه اطهار (ع) بیش از پیش در خدمت شما مردم انقلابی برای بازسازی قبور ائمه اطهار (ع) هستند.
وی گفت: کمک به اجرای طرح جامع بازسازی و توسعه حرمین شریف درکربلای معلی، مشارکت در ساخت صحن عظیم حرم حضرت زهرا(س) در نجف اشرف، همکاری در بازسازی و ساخت حرم امامین عسکریین (ع ) و اعزام مهندسان برای اجرای پروژه ها از جمله اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات فردیس بوده است.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فردیس اظهارداشت:ˈ مردم فردیس برای بازسازی عتبات در سال جاری 930 میلیون ریال وجه نقد و مقدار قابل توجهی طلا و جواهرات مشارکت داشته اند.
شهبازی در ادامه با اشاره به دشمنی های دشمنان اسلام و انقلاب با ارزشهای دینی تاکید کرد: دشمن باید بداند که عشق به اهل بیت(ع) هیچ گاه از دل مردم ایران اسلامی فروکش نخواهد کرد و هرگونه تعرض به اماکن متبرکه از سوی دشمنان را به سختی پاسخ خواهند داد و از این اماکن مقدس حفاظت و حراست می کنند.
شهرستان فردیس 600 هزار نفرجمعیت دارد و مردم این شهرستان تاکنون در طرح های فرهنگی و معنوی به ویژه در بازسازی عتبات عالیات مشارکت بالایی داشته اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار