کد خبر: ۹۳۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴ 29 January 2021

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 102 بیمار مشکوک و قطعی كرونايي در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 20 بيمار كرونايي قطعي بوده و 7 بیمار در بخش مراقبت هاي ويژه تحت درمان هستند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان پناه افزود: از مجموع مبتلايان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 23 هزار و 316 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
خوشبختانه در طي 6 روز گذشته مورد فوتي بدليل كرونا در استان گزارش نشده است.


وي اذعان داشت: امروز 550 نمونه از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج دريافت شد كه عمده موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران هستند.
وی یادآور شد: در طي هفته جاري افزايش 2درصد موارد مثبت مبتلايان به كوويد19 با تست كرونا (pcr) در استان گزارش شده است كه احتمالا نشان دهنده شروع خير جديد دراستان مي باشد كه مي تواند نسبت به خيز قبلي طولاني تر و با مرگ و مير و عوارض بيشتري همراه باشد.


دکتر یزدان پناه گفت: متأسفانه در هفته اخیر شاهد برگزاری تجمعات با شركت زيادي از مردم، كاهش رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي، افزايش مسافرت ها و دورهمی های بسیاری در استان بوده ايم که این تجمعات استان را به موج جدید سوق می‌دهد. بنا به فرمايشات جناب آقاي دكتر جان بابايي معاون درمان وزارت، "ما نگران خيز سنگين در استان هاي سيستان و بلوچستان و كهگيلويه و بويراحمد هستيم".


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: بي شك پايبندي به قوانين و مقررات مصوب ستاد ملي و استاني كرونا مي تواند كمك به جلوگيري از ورود به خيز بعدي بيماري در استان و كاهش موارد مبتلا، بستري و مرگ در استان شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار