معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از رسیدن قطار به مرز خسروی تا سه سال دیگر در صورت تامین اعتبار خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳ 30 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مهرداد سالاری ، با اشاره به اتصال کرمانشاه به شبکه ریلی گفت: در حال حاضر تمرکز بر رساندن راه آهن به مرز خسروی است تا بتوانیم از آنجا به خانقین و از خانقین به سوریه و بندر لاذقیه متصل شویم و با این کار کرمانشاه می‌تواند به شبکه بین المللی ریلی هم متصل شود.

وی افزود: در حال حاضر عمده تمرکز در این مسیر، تکمیل راه آهن کرمانشاه-اسلام آبادغرب است که زیرسازی آن ۶۰ درصد پیشرفت فیبزیکی دارد.

سالاری خاطرنشان کرد: در مجموع پیشرفت فیزیکی در زیرسازی مسیر راه آهن کرمانشاه-خسروی ۲۰ است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه یادآور شد: اگر تامین اعتبار به موقع صورت گیرد، مسیر کرمانشاه - اسلام آبادغرب تا یک سال دیگر و مسیر کرمانشاه - خسروی تا سه سال دیگر به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: برای پیشبرد پروژه طبق برنامه ریزی صورت گرفته امسال به ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی افزود: در سفر ریاست جمهوری ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شد که درخواست افزایش آن تا ۷۰۰ میلیارد تومان را مطرح کرده و موافقت آن را گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم با تخصیص این اعتبار که تا پایان تیرماه برای جذب آن فرصت است، پروژه را طبق برنامه پیش ببریم.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه سال آینده هم ۸۵۰ میلیارد اعتبار برای این پروژه لحاظ شده، اما تا زمان تصویب لایحه بودجه در مجلس هیچ چیز قطعی نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار