رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه، از برگزاری ۱۵۰ برنامه ورزشی متنوع بومی و محلی در دهه فجر خبر داد و گفت: چندین خانه ورزشی روستایی در این ایام در استان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 31 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،مصطفی باباملکی  اظهار داشت: با توجه به آغاز بهمن‌ماه و فرا رسیدن دهه فجر، هیأت بومی و محلی قصد دارد برنامه های متنوعی را در سطح روستاها و شهرستان‌ها برگزار کند که از اول تا آخر بهمن‌ماه هر برنامه‌ای که برگزار شود به مناسبت دهه فجر عنوان خواهد شد.

وی مهم‌ترین و مفیدترین اقداماتی سال‌های اخیر این هیأت را در قالب ساخت و افتتاح خانه‌های ورزشی روستایی عنوان کرد و افزود: افتتاحیه خانه ورزشی روستایی در سراسر استان در تاریخ ۱۸ بهمن‌ماه جاری با همکاری اداره کل ورزش و جوانان انجام خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ا عتباراتی برای خریداری تجهیزات بدین منظور به شهرستان‌ها داده شده است، گفت: افتتاح چندین خانه روستایی را در دست کار داریم که در این ایام افتتاح خواهند شد، خانه‌های روستایی در فضای ۴۰ الی ۵۰ متر و مجهز به میز پینگ پنگ، شطرنج، میز فوتبال دستی، ۲۰ تشک تاتامی، دارت و تعدادی توپ است که علاوه بر روستای مدنظر روستاهای اطراف نیز می‌توانند استفاده کنند.

وی گفت: با اجازه ستاد کرونا استان و شهرستان‌ها در نظر داریم جشنواره «دا» را که مختص بانوان است با موضوع ورزش‌های سنتی، بومی و محلی و تعدادی برنامه متنوع دیگر در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب و قصرشیرین را برگزار کنیم.

باباملکی از برگزاری ۱۵۰ برنامه ورزشی متنوع بومی محلی در دهه فجر خبر داد و گفت: مسابقات فوتبال را در سطح شهرستان‌ها و روستاها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در این ایام برگزار می‌کنیم، البته فعلا تعداد تیم‌ها مشخص نشده است.

سرپرست هیأت بومی محلی استان کرمانشاه اضافه کرد: همچنین به مناسبت ورود امام به ایران راس ساعت ۹:۳۳ در تعدادی از روستاها مراسم پخت و پخش شیرینی را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داریم.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت دهه فجر با همکاری سپاه ناحیه کرمانشاه و پایگاه‌های بسیج استان در این ایام برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار