معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد با بیان اینکه اولین قدم در جهت کاهش آسیب‌های فضای مجازی پیشگیری است گفت: فعالیت اصناف در فضای مجازی ساماندهی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ 02 February 2021

محمد نعیمی نژاد در دومین جلسه قرارگاه مشترک فضای مجازی استان با بیان اینکه تمام فعالیت‌ها در فضای مجازی در دو موضوع اصلی کنشی و واکنشی خلاصه می‌شود گفت: اولین و مهمترین اقدام در حوزه کاهش آسیب‌های فضای مجازی پیشگیری است که باید قبل از بحرانی شدن و رسیدن موضوع به نهادهای امنیتی و پلیسی اجرا شود.

وی افزود: تعریف یک شکل و فرآیند نظامند در خصوص نحوه فعالیت افراد و اصناف در فضای مجازی می‌تواند این آگاهی را به فعالین صنفی بدهد که انجام چه فعالیت‌هایی می‌تواند مشکلاتی را برای آنها به همراه داشته باشد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: با همکاری اتاق اصناف و دستگاه‌های متولی باید پیج‌های مربوط به اصناف استان شناسنامه دار شده و از فعالیت‌های مشروع و قانونی آنها حمایت شود.

وی اظهار داشت: قطعا در این مسیر  باید به بحث آموزش اصناف در خصوص نحوه حضور و فعالیت آنها در فضای مجازی توجه شود.

نعیمی‌نژاد با بیان اینکه نحوه حضور و فعالیت اصناف در فضای مجازی باید متناسب با حوزه فعالیت آنها باشد تصریح کرد: این موضوع در خصوص باشگاه‌های ورزشی و آتلیه‌های عکاسی در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار