محمد بهمن در گفتگو با تابناک:
مدیر بورس منطقه ای استان کرمانشاه از برگزاری دوره های آموزشی در این مرکز خبر داد و گفت: ورود به بازار سرمایه نیازمند دانش، تلاش و کسب آگاهی لازم است.
کد خبر: ۹۳۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 03 February 2021

محمد بهمن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در ده ماهه گذشته حدود ۴٢ هزار و ۵٠٠ میلیارد تومان حجم معاملات بازار در استان کرمانشاه بوده است که نشان می دهد سرمایه خوبی در بازار در حال گردش است.

وی در خصوص ورود به بازار سرمایه اضافه کرد: ورود به بازار سرمایه نیازمند این است که تمام اصول اولیه بازار را بشناسید به همین منظور در تالار بورس منطقه ای کلاس های رایگانی را برگزار کرده ایم که علاقه مندان می توانند با تماس ثبت نام و به صورت وبینار در این کلاس ها شرکت کنند.

این مسئول ادامه داد: درباره آزاد سازی سهام عدالت آموزش های لازم به مردم ارائه نشده بود و سهام آزادسازی و امکان فروش ٣٠ تا ۶٠ درصد آن ایجاد شد.

وی با بیان اینکه منطق اقتصادی عرضه را در برابر تقاضا قرار می دهد و با افزایش عرضه، قیمت ها نیز کاهش می یابد، ابراز داشت: بنابراین وقتی خریداری برای سهم ها وجود دارد، قیمت همچنان ریزشی می شود، سهام عدالت و آزاد سازی آن در این دوران که با استقبال زیادی از سوی مردم رو به رو شد منجر به ریزش بازار شد.

مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه خاطر نشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این کلاس ها می توانند با شماره تماس 38254527 تماس حاصل نمایند و مردم می توانند آموزش های لازم را در این راستا دریافت و بر اساس آن معاملاتی را در بازار بورس و سرمایه انجام دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار