رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار مبتلایان به کووید19 در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه طی 48 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کووید19 در استان گزارش نشده است.
کد خبر: ۹۳۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 03 February 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 97 بیمار مشکوک و قطعی كرونايي در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 21 بيمار كرونايي قطعي بوده و 6 بیمار در بخش هاي ويژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: تاکنون از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 23081 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وي اذعان داشت: از 492 نمونه دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج بيشترين درصد و تعداد موارد مثبت در بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز داشت: در حال حاضر وضعیت کرونا در استان سیر نزولی دارد و اگر مردم رعایت نکنند با ورود به موج جدید روزهای سختی را پیش رو خواهیم داشت‌.

وی بهترین راه پیشگیری را رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست و گفت: کمترین بی‌توجهی نیز می تواند منجر به افزایش امار شود و این اتفاق زحمات کادر بهداشت و درمان را چند برابر خواهد کرد. قطعا هیچ تلاشی برای کاهش آمار، به صورت یک طرفه اثربخش نخواهند بود و ما برای کنترل بیماری قطعا نیازمند همکاری مردم شریفمان هستیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار