مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه از برگزاری مسابقه بزرگ عکاسی «پرچم میهنم، پاره تنم» به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان خبر داد و از کودکان و نوجوانان استان خواست در این مسابقه شرکت کنند.
کد خبر: ۹۳۷۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶ 04 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«مهناز فتاحی» افزود: با عنایت به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «در ایام سالگرد پیروزی انقلاب، سر در هر خانه‌ای پرچم ایران بزنید و آذین‌بندی کنید»، کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نیز اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ عکاسی با عنوان پرچم میهنم، پاره تنم کرده است.

او همچنین گفت: همه کودکان و نوجوانان کرمانشاهی، می‌توانند با ارسال عکس از نصب پرچم در سردر خانه خود و با استفاده از تلفن همراه در این مسابقه شرکت کنند.

وی اظهار داشت: بر همین اساس، علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ فرصت دارند عکس‌های خود را ارسال کنند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به نشانی ravabetomomi.kermanshah@kpf.ir بفرستند، تصریح کرد: به برگزیدگان این مسابقه، جوایزی فرهنگی اهدا می‌شود.

فتاحی اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های مختلف اجتماعی ناشی از این بیماری، ویژه برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بستر فضای مجازی و با شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» برگزار می‌شود.

استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد که از این میزان جمعیت ۳۰ درصد آن زیر ۱۸ سال سن دارند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اکنون بیش از ۵۰ مرکز فعال ثابت و سیار در استان دارد و بیش از ۱۰۰ هزار نفر از کودکان و نوجوانان استان عضو مراکز این کانون هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار