معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: پروژه راه‌آهن کرمانشاه- خسروی، به لحاظ اهمیت ملی و بین‌المللی است و در اولویت پروژه‌های ملی و استانی آمده است.
کد خبر: ۹۳۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ 04 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، مهرداد سالاری امروز در جمع اصحاب رسانه شبکه ریلی که تا کرمانشاه مورد بهره‌برداری قرار گرفته را یک شبکه ملی و بین‌المللی دانست و اظهار داشت: این شبکه بین‌المللی از کرمانشاه تا خسروی حتی در خاک عراق تا خانقین توسط جهموری اسلامی ایران انجام می‌شود و با اتصال به شبکه ریلی عراق تا بندر لاذقیه سوریه ادامه پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: درحال حاضر زیرساخت‌های کار در قطعه اول تا اسلام‌آباد غرب حدود ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از اسلام‌آباد به خسروی بین ۱۲ تا ۱۵ درصد پیشرفت دارد.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: اعتباراتی که برای آن در نظر گرفتن کم بود، اما در بودجه سال آینده اعتبارات مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است.

سالاری خاطرنشان کرد: این پروژه به لحاظ اهمیت ملی و بین‌المللی است و در اولویت پروژه‌های ملی و استانی آمده، کارها به خوبی جلو می‌رود به طوریکه قسمت‌های سخت کار زیرسازی و احداث ابنیه انجام شده است.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: برنامه زمانبندی شهرسازی برای این شبکه ریلی سه ساله است که اگر تامین اعتبار به موقع صورت گیرد، مسیر کرمانشاه - اسلام آبادغرب تا یک سال دیگر و مسیر کرمانشاه - خسروی تا سه سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار