عباس سروری خبر داد:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر کرمانشاه از میدان آزادی تا میدان فروسی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 08 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه عباس سروری امروز در نشست خبری که به مناسبت 22 بهمن ماه و مسیر راهپیمایی خودرویی برگزار شد، اظهار کرد:بر اساس ستاد مقابله با کرونا در راستای حفظ سلامت مردم تصمیم گرفته شده این مراسم به شکل موتوری، خودرویی و دوچرخه سواری برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: مراسم راهپیمایی خودرویی یوم الله 22 بهمن در کرمانشاه از راس ساعت ۱۰ صبح از میدان آزادی شروع و تا میدان فروسی ادامه خواهد داشت و در همه شهرستان های استان کرمانشاه نیز راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود:خودروهای شرکت کننده در مراسم یوم الله 22 بهمن  باید نمادهایی از پرچم جمهوری اسلامی، پوستر و تراکت به همراه داشته باشند تا مشخص شود راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است

سروری تصریح کرد: در حاشیه راهپیمایی مسابقه‌ای برای خودروهای شرکت کننده  تدارک دیده شده که در پایان به  به 42 خودرویی که بهترین تزیین متناسب با سالروز پیروزی انقلاب را داشته باشند ،جوایز نقدی از سوی روابط عمومی پالایشگاه نفت کرمانشاه اهداء خواهد شد.

وی تاکید کرد: مردم شهید پرور استان با حضور خود در این راهپیمایی بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کرده و بار دیگر با آرمان های امام(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهند کرد.

وی در پایان کرد: در پایان ویژه برنامه ای هم با حضور محدود مردم با رعایت فاصله گذاری و شیوه نامه‌های بهداشتی در چهارراه بسیج کرمانشاه با سخنرانی دکتر حشمت الله قنبری از اساتید برجسته دانشگاهی برگزار خواهد شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار