استاندار بوشهر؛
تابناک- استاندار بوشهر با بیان اینکه غفلت در زمینه کرونا وضعیت استان بوشهر را بحرانی می‌کند، گفت: با ایجاد محدودیت مجدد برای اصناف در استان مخالف هستیم.
کد خبر: ۹۴۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸ 14 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عبدالکریم گراوند در ستاد مبارزه با ویروس کرونا استان بوشهر با بیان اینکه کنترل ویروس کرونا ارتباط مستقیم با رفتار مردم دارد، اظهارداشت: هرگونه غفلت در زمینه کرونا وضعیت استان را بحرانی می‌کند.

وی با بیان اینکه تا کنون کنترل این بیماری با همکاری و همراهی خوب مردم و مسئولین همراه بوده است، افزود: این مهم سبب کنترل بهتر ابتلا به ویروس کرونا در کشور ما از بسیاری از کشورهایی که تجهیزات پیشرفته درمانی و بهداشتی دارند، شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون در زمان‌های بسیاری برای کنترل بهتر تصمیم بر تعطیلی اصناف گرفته شد و اصناف نیز علیرغم ضررهایی که متحمل شدند همکاری خوبی داشتند، بیان کرد: با تعطیلی اصناف خصوصا در ایام پایانی سال مخالف هستیم.

گراوند تصریح کرد: اگر پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شود با ارامش بیشتری وارد سال جدید می‌شویم.

وی خاطر نشان کرد: طبق بررسی ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین مردم استان ۳ درصد کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: باید بدانیم که هیچ واکسن و ابزاری بیشتر از رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از این بیماری موثر نیست.

استاندار بوشهر در خصوص پرداخت تسهیلات کرونایی در استان بوشهر، گفت: ۷۶ میلیارد تومان میزان تسهیلات تخصیص یافته به استان بوشهر است که تا کنون ۶۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شده و مابقی نیز پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار