سید جواد حسینی کیا در گفتگو با تابناک:
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به اتحاد و برادری مرزنشینان ایلام و کرمانشاه گفت: این اتحاد و همبستگی از زمان جنگ وجود داشته و با اظهارات غیر کارشناسانه لطمه نخواهد خورد.
کد خبر: ۹۴۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷ 15 February 2021

سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن تاکید بر اهمیت اتحاد مردم غرب کشور اظهار کرد: همبستگی قومیتی، فامیلی، همزبانی، همدلی و برادری مردم کرمانشاه و ایلام که از زمان جنگ وجود داشته تا کنون با برخی اظهارات غیر کارشناسی، این روابط لطمه نخواهد خورد.

وی افزود: امروزه مردم به درستی می‌دانند توسعه غرب کشور برای کرمانشاه و همچنین برای ایلام ضروری است، امروز دوران آن فرا رسیده که دولت به غرب کشور، به مرز نشینان و کسانی که در این خطه قرار گرفته اند توجه ویژه داشته باشد تا زیر ساخت‌های لازم برای توسعه را پیدا کند.

حسینی کیا بیان کرد:برخی مسائل همچون نفت و گاز ملی بوده و منطقه‌ای نیست، ممکن است برخی اظهار نظر‌ها در جلسات برای مخاطبین بازتاب داشته باشد، اما این گونه اظهارات در دنیای امروز که به خرد جمعی افزوده شده خریدار ندارد.

حسینی کیا در پایان ضمن توصیه به پرهیز از برخی اقدامات تفرقه افکانانه گفت: به همکارانمان در مجلس شورای اسلامی توصیه میکنیم از اظهار نظر‌های غیر کارشناسی بپرهیزند و مسائل ملی را منطقه‌ای نکنند چرا که باید دست به دست هم دهیم در جهت توسعه‌ی غرب کشور تلاش کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار