آغاز ثبت‌نام از ناشران برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از آغاز ثبت‌نام از ناشران برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز خبر داد و گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از نهم تا سیزدهم مهرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 14 September 2015

به گزارش تابناک تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، محمدحسن چمیده‌فر از تمام ناشران استانی و کشوری خواست تا با مراجعه به سایت www.icfi.ir نسبت به ثبت نام تا 28 شهریورماه جاری اقدام کنند.

وی افزود: ثبت نام از ناشران در سه بخش قرآن، دفاع مقدس و بخش عمومی از طریق سایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به صورت جداگانه صورت می‌پذیرد.

چمیده‌فر تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز بزرگترین و مهمترین رویداد فرهنگی استان و شمال‌غرب کشور محسوب می‌شو و امسال نیز سیزدهمین دوره‌ آن از نهم تا سیزدهم مهرماه برگزار می‌شود.

وی گفت: نمایشگاه کتاب تبریز پس از نمایشگاه تهران، بزرگ‌ترین و پرمخاطب‌ترین نمایشگاه کتاب کشور محسوب می‌شود و همین مسئله تاثیر مهمی در رشد و توسعه شاخص‌های علمی در منطقه داشته است.

چمیده‌فر تصریح کرد: با توجه به شروع فصل تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و به تناسب نیازهای ایجاد شده در آغاز مهر، این نمایشگاه بستر مناسبی برای پاسخگویی به نیازهای این قشر از جامعه است.

مدیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، گفت: حضور جدی ناشران، ارایه تخفیف‌های نمایشگاهی، فضای گسترده نمایشگاه، ارائه تازه‌های نشر و برنامه‌های جنبی مختلف، در استقبال مردم از نمایشگاه کتاب تبریز تاثیرگذار بوده و تداوم این روند موجب تاثیرگذاری بیش از پیش این نمایشگاه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ناشران برای ثبت نام و حضور در نمایشگاه تا مهلت اعلام شده می‌توانند به سایت www.icfi.ir بخش نمایشگاه‌های کتاب استانی مراجعه و ثبت‌نام کنند.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری آذربایجان‌شرقی به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از تاریخ 9 تا 13 مهرماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/60002/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار