مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت:‌ هنوز به صورت رسمی نامه‌ای برای واریز سود سهام عدالت دریافت نکرده‌ایم و خبر واریز شدن سود سهام عدالت در اسفند ماه مربوط به رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۹۴۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ 14 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«امیرحمزه حیدریان»، افزود: همه افرادی که سهام عدالت دارند و روش مستقیم یا غیر مستقیم را انتخاب کرده باشند، سود دریافت می‌کنند.

او البته گفت: واریز سود به افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند فقط برای کسانی خواهد بود که در سامانه سجام ثبت نام کرده باشند.

حیدریان در عین حال تاکید کرد که افرادی که تاکنون در سامانه سجام ثبت نام نکرده‌اند، سودشان سوخت نشده بلکه تا زمانی که سجامی نشوند نمی‌توانند آن را دریافت کنند.

به گفته وی تاکنون ۶۶ درصد افرادی که روش غیر مستقیم را در استان انتخاب کرده‌اند در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند که از این نظر رتبه ششم کشور را داریم.

به گزارش ایرنا؛ ۷۵ درصد جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه یعنی یک میلیون و ۴۴۱ هزار نفر مشمول سهام عدالت شده‌اند، این در در حالی است که متوسط کشوری ۶۰ درصد است.

حدود ۷۰۰ هزار نفر در استان روش غیرمستقیم مدیریت سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان در ادامه در مورد انتخابات هیات مدیره شرکت‌های استانی سهام عدالت نیز گفت: به دلیل ایراد کمیسیون اقتصادی مجلس، وزارت اقتصاد تصمیم گرفته تا انتخابات را به سال آینده موکول کند.

پیش از این علی عسکری معاون وزیر اقتصاد اعلام کرده بود که این انتخابات در ۲۰ اسفند ماه برگزار می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار