ویژه استادان، کارمندان و دانشجویان:
رییس واحد پژوهش و فعالیت‌های قرآنی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران از اعلام نتایج جشنواره قرآنی ویژه استادان، کارمندان و دانشجویان دانشگاه های دولتی استان مازندران خبرداد.
کد خبر: ۹۴۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳ 15 March 2021

به گزارش تابناک مازندران، گرو فرهنگی و هنری: حبیب‌الله طالقان غفاری، رییس واحد پژوهش و فعالیت‌های قرآنی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران، در گفت‌وگو با تابناک مازندران، از اعلام نتایج جشنواره قرآنی ویژه استادان، کارمندان و دانشجویان دانشگاه های دولتی استان مازندران خبر داد و گفت: این جشنواره در چهار بخش آوایی، پژوهشی، ادبی و هنری، به‌دلیل شرایط کرونایی به‌صورت مجازی برگزار شد.

اعلام نتایج جشنواره قرآنی ویژه دانشگاه های دولتی مازندران
 

وی افزود: بیش از هشتاد اثر در بخش های مختلف اعلام شده در فراخوان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از داوری توسط هیات داوران چهار اثر در رشته های قطعه ادبی، مقاله نویسی، نمایش نامه نویسی و نگار گری به رتبه برتر این جشنواره دست پیدا کردند.
رییس واحد پژوهش و فعالیت‌های قرآنی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران درپایان خاطرنشان کرد: به برگزیدگان این جشنواره در طی مراسمی در ایام ماه مبارک لوح سپاس و هدایایی اهداء خواهد شد

طالقان غفاری با ارایه نتایج این جشنوار پرداخت و ادامه داد: نتایج اعلام شده از سوی هیات داوران به شرح ذیل است.
در بخش قطعه ادبی اثری از «مائده واخیده» با عنوان « بنام روشنی» رتبه برتر این بخش را از آن خود کرد.
در بخش مقاله نویسی، مقاله «بررسی آیات قرآنی در درمان بیماری-کووید19» به نویسندگی «مریم باد بر و مهدی مرادیان کوچک سرایی» حایز رتبه برتر این بخش شدند. در بخش تذهیب ، «مائده واخیده» رتبه برتر این بخش را از آن خود کرد.
و اما در بخش نمایش نامه نویسی نمایش نامه «عقبه اخلاص» برداشتی از کتاب کشف الاسرار جلد اول خواجه عبدالله انصاری، به نویسندگی «حمیدرضا گل محمّدی تواندشتی» رتبه برتر این جشنواره را به خود اختصاص داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار