معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دو مرکز درمانی ولیعصر و امیرکبیر در شب چهارشنبه آخر سال آمادگی کامل برای ارائه خدمات دارند.
کد خبر: ۹۴۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ 16 March 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر بهمن صادقی سده افزود: بیمارستان ولیعصر به عنوان سانتر تروما و امیرکبیر برای پوشش حوادث احتمالی چشم با حداکثر توان و تجهیزات آمادگی ارائه هر گونه خدمات سرپایی و اورژانسی به مصدومین احتمالی را دارند.
وی یادآورشد: در بیمارستان امیرکبیر یک گروه چشم پزشکی برای خدمات اورژانس چشم و حوادث مربوط به آن و یک گروهENT(گوش،حلق و بینی) مربوط به حوادث سر و صورت مستقر شده اند.
وی تاکید کرد: اعلام این آمادگی به این معنی نیست که مردم اقدامات پیشگیرانه را کنار بگذارند و عید نوروز و آینده خود را به خاطر یک شب به خطر بی اندازند.
وی اضافه کرد: با توجه به ارائه خدمات در این مراکز در این شب باید گفت برخی از صدمات از جمله قطع عضو و انواع سوختگی عوارض شدید و طولانی مدتی دارند که ممکن است زندگی افراد را در آینده به چالش بکشند.
دکتر صادقی یادآور شد: به منظور ارائه خدمات در تعطیلات و ایام نوروز، برنامه کاری پرسنل و کادر درمانی و همچنین پرستاران و متخصصین از ۲۵ اسفندماه سال جاری تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ تدوین شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین تاکید کرد: در این برنامه، متخصصین گوناگون از جمله جراحان پلاستیک، عروق، ارتوپدی و متخصصین طب اورژانس با آمادگی کامل در مراکز حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار