مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: تیم شهرداری اردبیل در یک حرکت فرهنگی و معنوی خود را به عنوان سفیران تبلیغ و جذب کمک‌های خیرین به مجموعه خانه‌‌ شکوفه‌ها می‌داند.
کد خبر: ۹۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷ 15 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بابک پورپناهی صبح امروز در بازدید جمعی از بازیکنان و عوامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از موسسه خیریه خانه شکوفه‌ها در اردبیل اظهار کرد: این دیدار به پیشنهاد سرمربی تیم شهرداری صورت گرفته است که مشتاق بودیم این کودکان را از نزدیک ببینیم و بتوانیم گامی کوچک در جهت حل برخی از مشکلات آنها برداریم.

وی با بیان اینکه مجموعه تیم به عنوان سفیران این کودکان برای کمک به آنها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد، افزود: ایجاد شور و نشاط اجتماعی و در بین تمام اقشار به ویژه نوجوانان و جوانان از مهمترین اهداف تیم شهرداری بوده چنانچه امروز در این زمینه موفق عمل کرده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل همچنین با اشاره به آمادگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل برای حمایت از این کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست تاکید کرد که در این راستا آمادگی داریم با تقبل تمام هزینه‌ها اردوهای تفریحی برای این‌گونه کودکان برگزار کنیم.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه انسان باید در هر زمان جلب رضای الهی را سرلوحه زندگی خود قرار دهد، بیان کرد: هدف کلی زندگی دستگیری و کمک به هم‌نوعان است.

محمد علی ربیعی با بیان اینکه این کمک باید به شکرانه دست توانا و گرفتن دست ناتوان باشد، گفت: اعتقاد داریم که نشاندن لبخند بر روی لبان کودکان نیازمند رضایت الهی را در پی دارد و باعث می‌شود زندگی ما معنا یابد.

وی دست‌گیری و حتی حضور در این مراکز را از عنایات خداوند برشمرد و خطاب به بازیکنان تیم شهرداری یادآور شد: 90 درصد این کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست آرزو دارند که فوتبالیست شوند و آنها شما را الگوی خود می‌دانند و دوستتان دارند بنابراین باید این محبت را جبران کنید.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل همچنین از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست مراکز و موسسه خیریه شکوفه‌های اردبیل به عنوان هواداران و تماشاگران افتخاری این تیم نام برد و افزود: تلاش خواهیم کرد در تمام بازی‌های خانگی این کودکان در استادیوم حضور داشته و بازی‌ها را ببینند.

رئیس موسسه خیریه خانه شکوفه‌های اردبیل نیز در این بازدید ورزشکاران را بهترین قشر جامعه دانست و گفت: در این بین فوتبالیست‌ها به عنوان الگو می‌توانند سفیران دستگیری از این کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست باشند.

سید حاتمی ترویج احسان و نیکوکاری در جامعه را نیازمند فرهنگ‌سازی برشمرد و افزود: ورزشکاران با توجه به محبوبیت باید در این قدم پیشقدم باشند چرا که به علی (ع) اقتدا کرده‌اند که خود مظهر جوانمردی و فتوت و دستگیری است.

این مسئول با اشاره به نگهداری 54 کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست در این مراکز یادآور شد: بیشتر این کودکان آسیب دیده بوده و در چهار مرکز دختران و پسران و در سنین مشخص نگهداری می‌شوند.

رئیس موسسه خیریه خانه شکوفه‌های اردبیل با بیان اینکه در این مراکز برای کودکان آموزش‌های لازم از جمله زبان انگلیسی، نقاشی، شنا و… ارائه می‌شود، ادامه داد: حفظ حرمت و ارزش انسانی کودکان اصل اول در حمایت از این افراد بوده و به آن تاکید داریم.

سید حاتمی با اشاره به مجزا بودن مراکز نگهداری، از ساخت مجموعه جدید برای تجمیع کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست خبر داد و بیان کرد: ساخت این مرکز نیازمند حمایت ویژه‌ای است در این خصوص باید مردم به عنوان خیر پیشقدم شوند و این نیاز به فرهنگ‌سازی است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای ساخت این مجموعه پنج طبقه تسهیلات و کمک‌های دولتی نداشته‌ایم، یادآور شد: تنها مشکل ما ساخت همین مرکز است که امیدواریم با حمایت ویژه خیرین و مردم شاهد تکمیل آن باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار