تیم دانشجویی بتن دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و تهران غرب به مسابقات ملی بتن تفت استان یزد اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 15 September 2015

به گزارش تابناک یزد،رئیس دفتر انجمن های علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: تیم دانشجویی بتن دانشگاه آزاد اسلامی گرگان متشکل از محمد عبداللهی میان آباد، مهدی کلاته عربی، دانیال خوبانی، محمد شعبانی، امیر معطوفی و فاطمه کلبادی نژاد برای حضور در مهمترین رویداد علمی در حوزه صنعت بتن کشور به تفت استان یزد اعزام شد.

دکتر عبدالطاهر میرزاعلی اظهار کرد: این مسابقات از سوی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری انجمن بتن ایران در مورخ 26 شهریور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی تفت و در 3 سطح دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و شرکت‌ها و کارخانجات تولید بتن و قطعات آن و شرکت‌های ساختمانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: تیم دانشجویانی بتن دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در دو محور بتن سبک پرمقاومت و سازه محافظ تخم‌مرغ (EPD) در و در مقطع دانشجویان کارشناسی این مسابقات حضور خواهد داشت.

میرزاعلی با توجه به حضور این تیم در مسابقات پل های ما کارونی در شهرستان فردوس در هفته گذشته و کسب مقام سوم این مسابقات بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از فعالیت های علمی دانشجویی همواره حمایت همه جانبه داشته و دانشجویان در قالب انجمن های علمی این امکان را دارند تا با برخورداری از راهنمایی اعضای هیات علمی دانشگاه در مسابقات علمی در سطح استان و کشور حضور یابند.

نخستین گروه از دانشجویان رشته مهندسی عمران واحد تهران غرب به مسابقات بتن اعزام می‌شوند

به گزارش آنا،سیزدهمین دوره مسابقات انجمن بتن ایران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت استان یزد برگزار خواهد شد. اسامی نفرات اعزامی تهران غرب به مسابقات بدین شرح است: علیرضا مرشدی، اشکان فرهنگی، مائده سادات حسینی، فرشته علیزاده و همچنین دکتر فرزین صمصامی استاد راهنما و علیرضا مرشدی سرگروه تیم عمران.

در جریان اعزام دانشجویان دکتر پروین داداندیش سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و دکتر منوچهر امیرفیروزکوهی ریاست دانشکده فنی و مهندسی واحد از کارگاه و محل تمرین دانشجویان دیدن و از نزدیک با دانشجویان دیدار و گفتگو کردند.

داداندیش با آرزوی موفقیت برای دانشجویان اعزامی از فعالیت های تحقیقاتی دانشجویی حمایت کرد و گفت: دانشجویان علاقه مند به فعالیت در زمینه های علمی و تحقیقاتی اطمینان خاطر داشته باشند دانشگاه در تمامی موارد از آنها حمایت خواهد نمود و همواره به خاطر داشته باشند فعالیت های دانشجویی شروعی برای پویا کردن و ایجاد فضای فعال در رشته مهندسی عمران خواهد بود، من امیدوارم در آینده ای نزدیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با همکاری های شما دانشجویان عزیز در سطح اول فعالیت های دانشجویی قرار گیرد و شاهد موفقیت های بیشتر شما دانشجویان عزیز در تمامی عرصه ها باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار