مدیر روابط ‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شمار بستری مبتلایان کرونا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با ادامه روند افزایشی در ۲۴ ساعت گذشته از ۳۵۹ به ۳۶۱ نفر رسید.
کد خبر: ۹۵۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸ 23 April 2021

مریم امیدی افزود: از مجموع بیماران بستری‌شده، ۳۰۶ بیمار در کاشان و ۵۵ بیمار در آران و بیدگل بستری تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

وی موارد بستری بیماران کووید ۱۹ در بخش مراقبت‌های ویژه مرکزهای درمانی این منطقه را ۴۸ نفر اعلام و اضافه کرد: ۴۴ نفر از بیماران در کاشان و چهار نفر در آران و بیدگل بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: شمار آزمایش مثبت ویروس کرونا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با ثبت ۱۶۰ مورد جدید به ۲۰ هزار و ۴۱۸ نفر رسید.

امیدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان بستری شدند که از این تعداد ۵۳ نفر در کاشان با سن ۱۶ تا ۹۴ سال و ۱۰ نفر از آران و بیدگل با سن ۴۵ تا ۸۰ سال تحت مراقبت و درمان هستند.

وی افزود: از اسفند ۱۳۹۸ تاکنون ۱۵۹ هزار و ۶۴۸ نفر به مرکزهای بستری، تشخیص سرپایی و درمانی شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان مراجعه کردند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: در این مدت، ۱۰ هزار و ۲۱ بیمار حاد تنفسی نیز تاکنون از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل ترخیص شدند.

امیدی اظهار داشت: یک زن ۸۳ ساله بستری در مرکزهای درمانی کاشان در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کرونا جان باخت.

به گفته وی، ۳۱۰ نفر نیز به درمانگاه‌های حاد تنفسی دانشگاه علوم پزشکی کاشان مراجعه کردند.

وی اضافه کرد: ۱۹۹ نفر نیز شمار پذیرش بستری موقت در مرکزهای ریفرال (زیر مجموعه دانشگاه) است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار