کیوان کاشفی:
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه از لزوم اجرایی شدن شعار امسال تحت عنوان "تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها" خبر داد و اقدامات لازم در راستای عملیاتی شدن آن را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۶۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 20 May 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه کیوان کاشفی امروز (پنج شنبه) در نشست شورای برنامه ریزی استان که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را به نام پشتیبانی و مانع زدایی‌ها نام گذاری کردند، بلافاصله بعد از شروع سال در پنجم فروردین جلسه‌ای با حضور استاندار برگزار و چند محور پیگیری شد  که اولین بررسی مربوط به برنامه‌های سال قبل ،بازنگری انها ونظر خواهی مجدد از همه‌ی دستگاه‌ها  بود. کار بعدی بررسی اقدامات دستگاه‌های مختلف و به عنوان مثال برای سازمان صمت و جهاد کشاورزی بسته‌هایی تهیه و به همه ی استان‌ها ابلاغ می‌کنند.


وی افزود: اقدام مهم بعدی نظرات تشکل‌های استان را جویا و موضوعی که کارشناسی شد متاسفانه از جنس کارشناسی‌های سال قبل است، ضمن این که بین دو تا سه محور هم به آن اضافه شد که به این ترتیب به این نتیجه رسیدیم همان احکامی که اعلام شده را در نظر بگیریم.


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: بالاخره بر اساس اسناد بالادستی که در دستگاه‌ها وجود دارد برنامه‌هایی تهیه کردیم که وظیفه هر دستگاه چیست، اما نکته مهم این است که امسال لزوم اجرایی شدن برنامه‌ها است.
اگر در حد شعار باشد و اجرایی نشود فایده‌ای ندارد.


وی گفت: دستگاه‌ها باید بر اساس اسناد و تکالیف، کار‌ها را اجرایی کنند تا شاهد بهبود وضعیت کسب و کار باشند، به علاوه پلت فرمی را تهیه و کار‌ها و برنامه‌ها را داخل آن قرار داده ایم که پایان هر ماه گزارش خود را می‌دهند.

کاشفی با اشاره به اینکه در بحث پشتیبانی بیشتر کار کردیم، تصریح کرد:، اما در بحت مانع زدایی نیازمند کمک بیشتری هستیم، امیدواریم بتوانیم دستگاه‌های قوی و ضعیف را معرفی کنیم تا بین آن‌ها رقابتی ایجاد شود، بر این اساس نامه کمیته نظارت سال ۱۴٠٠ را تهیه  و اعضای این کمیته را بیشتر از امور اقتصادی قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه دادستان استان  به عنوان اعضا این کمیته است اظهار کرد: باید روی تولید بیشتر تمرکز کرد و با مدیری که اینگونه کار نمی‌کند، برخورد کرد، رئیس سازمان مدیریت و بازرگانی باید از خرداد ماه کار را شروع کنند و ماهیانه گزارش‌ها را جمع آوری و رتبه بندی کنیم. در ماده چهار این کارگروه مطرح شده است که یک نفر مشخص را معرفی کنند که رابط کمیته و دستگاه می‌شود و در ماده پنج پایش را مشخص کردیم ونحوه گزارش گری نیز مشخص شده، در هر فصل هم بهترین دستگاه را معرفی خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار