با حضور وزیر راه و شهرسازی مرکز تحقیقات و آزمایشگاه جامع قیر و آسفالت در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶ 20 May 2021

این آزمایشگاه شامل بخش‌های تخصصی قیر، آسفالت و بتن است.
براساس تفاهم نامه‌ی امضا شده بین رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان و رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، با ایجاد دفتر منطقه‌ای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به همراه مجموعه‌ی تحقیقاتی و آزمایشگاه تخصصی قیر و آسفالت در دانشگاه صنعتی اصفهان ایجاد شد.
بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و توانمندی‌های محققان و اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، ارتقای قابل توجه کیفیت قیر، آسفالت و رویه‌های جاده‌ها و نیز، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین به منظور طراحی بهینه و افزایش طول عمر راه‌ها از اهداف ایجاد این آزمایشگاه است.
با انتقال تجهیزات آزمایشگاهی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به دانشگاه صنعتی اصفهان و استقرار آن‌ها در این مجموعه، خدمات آزمایشگاهی، آموزشی و پژوهشی در این دانشگاه انجام و زمینه‌ی بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور پوشش منطقه جنوب کشور فراهم می‌شود.
بازدید از مرکز رادار فاوا و مراحل پایانی خوابگاه‌های خیرساز حضرت جوادالائمه (ع) که شامل ۲۴۰ واحدی مسکونی در ۱۰ بلوک برای دانشجویان متأهل و از جمله بزرگ‌ترین خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های کشور است، از دیگر برنامه‌های امروز بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :