دبیر هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: کشتی‌گیران کرمانشاه در جام جهان پهلوان تختی با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز، توان و استعداد کشتی استان را در این رویداد بین‌المللی به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۶۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷ 22 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  فارس،منصور کیانی، اظهار داشت: کشتی‌گیران کرمانشاه در جام جهان پهلوان تختی که در تهران برگزار شد موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز شده و توان و استعداد کشتی کرمانشاه را در این رویداد بین‌المللی به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: در وزن ۷۴ کیلوگرم حامد رشیدی در حالی در جایگاه سوم ایستاد که محمدصادق فیروزپور به طلا رسید و جمال خدابنده‌لو به نقره رسید و در وزن ۷۹ کیلوگرم بهمن تیموری به طلا رسید و در این وزن حمیدرضا زرین‌پیکر به نقره رسید و محمد‌جواد حمیدی دیگر کشتی‌گیر کرمانشاهی به همراه تیموراز بروواشویلی از گرجستان به برنز رسیدند.

دبیر هیأت کشتی استان کرمانشاه اضافه کرد‌: در وزن ۹۲ کیلوگرم ارشک محبی از کرمانشاه صاحب گردن‌آویز طلا شد و احمد بذری به نقره رسید و حسین جلالی‌نژاد و حسین شهبازی به برنز رسیدند و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم یداله محبی در یک رقابت نزدیک در مقابل عباس فروتن نتیجه را واگذار کرد و به نقره رسید و امیررضا امیری و مهدی هاشمی به برنز رسیدند.

وی در ارزیابی از عملکرد کشتی‌گیران کرمانشاه در این دور، گفت: از میان هشت کشتی‌گیر، موفق به کسب ۵ مدال شده‌ایم و اگر کمی شانس با ما یار بود مدال‌های بیشتری می‌گرفتیم و یا رنگ مدال‌ها خوش‌رنگ‌تر می‌شد.

کیانی ادامه داد: این مسابقات در نقش انتخابی اردوی تیم ملی نیز عمل کرده و خوشحالیم پنج نفر از ورزشکاران ما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در بخش فرنگی عملکرد قابل توجهی نداشتیم، گفت: ۲ کشتی‌گیر کرمانشاهی اعزامی در بخش فرنگی در مسابقات جام تختی در یک وزن قرار داشته و در اولین مسابقه بنا به قرعه در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت به یک مقام پنجم بسنده کردیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار