رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان تاکید کرد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان معتقد است که شمار مراجعات و بستری‌ها در بخش‌های کرونا گویای این است که هنوز به انتهای قطعی موج چهارم نرسیدیم.
کد خبر: ۹۶۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 23 May 2021

پرهیز از ازدحام در مراکز واکسیناسیون/ هنوز به انتهای موج چهارم نرسیدیم

 

به گزارش تابناک سمنان دکتر نوید دانایی اظهار کرد: اگرچه روند ابتلا و فوتی‌ها کاملا نزولی است اما همچنان با قاطعیت نمی‌توان گفت که به پایان موج چهارک کووید19 در مناطق تحت‌پوشش این دانشگاه رسیدیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 100 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه بستری هستند ادامه داد: تنها در 72 ساعت گذشته 49 مبتلای قطعی جدید در شهرستان‌های شش‌گانه تحت پوشش علوم پزشکی سمنان شناسایی شدند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس با ابراز نگرانی از کاهش توجه به پروتکل‌های بهداشتی افزود: متاسفانه بخشی از مردم به هوای اینکه موج چهارم کرونا فروکش کرده، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را کنار گذاشته و شاهد شکل‌گیری تجمعاتی در سطح شهرها هستیم.

وی بر لزوم رعایت پروتکل‌ها و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید و خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند اگر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند ممکن است در آینده با موج‌ها و سویه‌های دیگری از این همه‌گیری روبرو شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پاسخ به پرسشی در خصوص واکسیناسیون کرونا در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان از سرعت مناسب واکسیناسیون در شهرستان‌های شش‌گانه تحت پوشش ابراز رضایت کرد و گفت: در حال حاضر کار واکسیناسیون گروه سنی 70 تا 75 ساله‌ها آغاز شده است.

دکتر دانایی با اشاره به چگونگی ثبت نام برای تزریق واکسن برای این گروه هدف افزود: این گروه سنی باید به سامانه سلامت مراجعه و ثبت‌نام کنند.
وی با بیان اینکه نوبت‌دهی از طریق همین سامانه انجام می شود اضافه کرد: ثبت نام کنندگان بعد از نوبت دهی باید منتظر بمانند تا پیامک تزریق واکسن را دریافت و بعد برای تزریق به مراکز تعیین‌شده دانشگاه مراجعه کنند.
وی ضمن برحذر داشتن عموم شهروندان از هرگونه ازدحام برای واکسیناسیون گفت: نوبت‌دهی و ثبت‌نام از طریق سامانه انجام می‌شود و نیازی به ازدحام و حضور در محل نیست.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار