حجت الاسلام عبدالله عزیزی تاکید کرد:
دبیر هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه تلاش همه مسوولان کشور باید در راستای افزایش حضور مردم در انتخابات باشد، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه‌های برنامه‌ریزی شده دشمن علیه ملت ایران را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۹۶۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ 26 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  حجت الاسلام «عبدالله عزیزی» در نشست هیات نظارت انتخابات استان در سرسرای شهدای دولت استانداری، افزود: دشمنان ما از ماه ها قبل با تبلیغات وسیع و گسترده به دنبال پشت کردن مردم‌ به صندوق های رای و مایوس کردن مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه نمی توانیم با تک صدایی کردن انتخابات انتظار حضور پرشور مردم پای صندوق های رای را داشته باشیم، اظهار داشت: تکلیف امروز ما علاوه بر نظارت و بازرسی افزایش حضور مردم پای صندوق های رای و برگزاری پر شور انتخابات است.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به لیست تایید صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری‌ که از سوی برخی رسانه ها اعلام شد، گفت: امیدواریم به لیستی که در رابطه تایید صلاحیت شورای نگهبان منتشر شده اضافه شود و شاهد حضور جریان های مختلف و حضور پر شور مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

۲۱ بازرس برای کل استان

دبیرهیات نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه در ادامه گفت: اعضای هیات نظارت شهرستان ها باید مناطق را برای نظارت ساماندهی کنند و سه بازرس شهرستان براساس مناطق تقسیم شده به صندوق ها نظارت داشته باشند.

حجت الاسلام عزیزی ادامه داد: بازرسان باید براساس صلاحیت ‌ها و دستور العمل‌هایی که اعلام شده است انتخاب شوند تا روند نظارت بر انتخابات به بهترین شکل انجام شود.

وی یادآور شد: بازرسان ویژه وزارت کشور هفت نفر در شهرستان‌ کرمانشاه، ۲ نفر در شهرستان اسلام‌آبادغرب و در دیگر شهرستان ها یک‌نفر حضور خواهند داشت.

دبیر هیات نظارت برانتخابات استان کرمانشاه گفت: این بازرسان باید گزارش های خود را به وزارت کشور و هیات بازرسی انتخابات استان اعلام کنند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار