رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: همه باید با توجه به معیار‌ها و شاخص‌های مطرح شده از سوی رهبر انقلاب در رابطه با انتخاب فرد اصلح، کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.
کد خبر: ۹۶۷۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ 27 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه پرویز توسلی زاده در جلسه‌ای که با نیرو‌های ارزشی، انقلابی و فرهنگی استان داشتند، اظهار کرد: جبهه استکبار جهانی با همه توان در پی شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، ولی وجود نیرو‌های مؤمن، متعهد، متخصص، ارزشی و انقلابی نخواهد گذاشت که این خواب شوم دشمنان برای کشور تعبیر شود.

وی تصریح کرد: مردم استان بی هیچ واسطه‌ای می‌توانند با رئیس کل و مسئولان قضایی استان ملاقات و مشکلات خود را مطرح کنند، ما هم مکلف به پیگیری و رسیدگی به مشکلاتشان تا حصول نتیجه هستیم.

وی افزود: کسی نیست که بخواهد من و همکارانم را ملاقات کند و نتواند. درب اتاق من و همکاران، همیشه به روی مردم باز و برای حل مشکلات مردم وقت صرف می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ادامه داد: در دادگستری استان علاوه بر ملاقات‌های حضوری، دو خط تلفنی گویا به شماره‌های ۴۱۴۱ و ۰۸۳۳۸۲۱۱۱۷۰ راه اندازی کرده ایم که به صورت شبانه روزی درخواست ها، مشکلات و دغدغه‌های مردم استان توسط آن ثبت شده و مسئول مربوطه آن را در دستور رسیدگی قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: معتقدیم ۲ میلیون کرمانشاهی باید در امر صلح و سازش پیش قدم باشند و به نقطه‌ای برسیم که هیچ پرونده‌ای در مورد مسائل کم اهمیت در دادگستری تشکیل نشود و همه مردم و مسئولین استان را به ترویج و حضور پرشور و حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت می‌کنیم.

توسلی زاده تاکید کرد: همه باید با توجه به معیار‌ها و شاخص‌های مطرح شده از سوی رهبر انقلاب در رابطه با انتخاب فرد اصلح، کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

لازم به ذکر است که در ادامه این نشست هر یک از مدعوین به بیان دیدگاه‌های خود و نیز ارائه پیشنهاد برای عملکرد بهتر اقدام کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار