رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار قربانیان کووید19 استان به 670 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته سه بیمار جان خود را از دست داده اند.
کد خبر: ۹۶۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ 28 May 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ دکتر پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 205 بیمار در بيمارستان هاي استان بستري مي باشند كه 110 نفر مبتلای قطعی و 22 نفر از اين بیماران در بخش مراقبت هاي ويژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 47266 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی اذعان داشت: از 303 نمونه دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج كه شامل تست هاي PCR حدود 27 درصد موارد مثبت بودند كه بیشترین موارد مثبت در شهرستان های گچساران و بویراحمد و باشت و از 143 تست رپید تست 8 درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و مارگون بودند. 
دکتر یزدانپناه با اشاره کاهش میزان شیوع بیماری در استان، تصریح کرد: بزرگ‌ترین سهم در انتقال بیماری را دورهمی های کوچک خانوادگی داشته است بنابراین مردم باید همراهی لازم را داشته باشند تا این روند نزولی ادامه یافته و به کنترل نسبی بیماری دست یابیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: از مردم شریف استان تقاضا میکنیم تجمعات و مراسمات خود را به حداقل رسانده و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به سلامت  خانواده خود و جامعه کمک نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار