فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: حضور حداکثری، مشارکت هدفمند، آگاهانه و درست برای انتخاب فرد اصلح از وظایف همگان در انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال است.
کد خبر: ۹۶۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲ 30 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«نورالدین فرزادی‌پور» در جلسه هم اندیشی و همفکری در راستای حضور یکپارچه مردم در انتخابات برای حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مجتمع فرهنگی اجتماعی حضرت ولی عصر (عج) با حضور علما اهل سنت و امام جمعه سرپل ذهاب، افزود: باید همه تلاش کنیم مردم تشویق شوند پای صندوق های رای بیایند.

وی اظهار داشت: باید در جامعه روشنگری شود تا مردم بتوانند انتخابی اصلح داشته باشند و انتخابات به صورت آبرومندانه و با مشارکت فعالانه افراد برگزار شود.

نماینده عالی دولت در سرپل‌ذهاب گفت: حاکمیت نیز در برگزاری انتخابات رعایت اصل بی طرفی و اجرای انتخاباتی سالم و پرشور را بر عهده دارد.

فرزادی‌پور در ادامه گفت: شرایط کرونایی در شهرستان قرمز شده و تردد جمعیت دیگر شهرستان های همجوار علت اصلی این شرایط بوده که باید با رعایت پروتکل های بهداشتی بیشتری کنترل شود.

او افزود: در فصل برداشت محصولات کشاورزی هستیم و تجمع کارگران در مزارع و همچنین برخی کسب و کارها و اصناف و نانوایی ها بیشترین آسیب به سلامتی را به بار خواهد آورد.

وی در پایان عنوان کرد: مردم را باید به استفاده از ماسک تشویق کنیم و از مردم بخواهیم در منزل بمانند، برای بارها تذکر رعایت فاصله گذاری و مسایل بهداشتی را داشته باشم تا بتوانیم هر چه سریعتر به شرایط عادی برگردیم.

مشارکت حداکثری پشتوانه محکم دولت آینده است

امام جمعه سرپل‌ذهاب نیزبا تاکید بر حضور گسترده در پای صندوق های رای گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای دولت آینده در تقابل با دشمنان نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» افزود: حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح یک وظیفه است که بر همگان واجب است و نباید بی‌تفاوت از کنار آن بگذریم.

او ادامه داد: دشمنان امروز در تلاش هستند شور انتخابات را کم رنگ جلوه دهند و بین دولت و ملت فاصله بیاندارند از این رو باید هوشیار باشیم همچون سال های قبل انتخابات باشکوهی البته با رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی برگزار کنیم و حافظ سلامت مردم باشیم و در این زمینه مسوولان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار جمعیت دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار