رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان قم از اکران یک هزار و ۵۰ سازه تبلیغاتی در سطح استان برای ترغیب هم استانی ها به حضور پُرشور در انتخابات بیست و هشتم خرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۶۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 30 May 2021

به گزارش تابناک قم، رضا صالحی به تشریح فعالیت ها و برنامه های اجرایی کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان پرداخت و اظهار کرد: با نزدیک تر شدن به بیست و هشتم خرداد ماه، فضای شهر قم نیز حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته و شاهد اقدامات و تلاش هایی از جانب شهرداری و دیگر سازمان ها و نهادها برای ترغیب و دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات هستیم.

وی با اشاره به اهمیت طرح های در نظر گرفته شده برای فضاسازی و شورآفرینی انتخابات قم تصریح کرد: این طرح های خلاقانه با استفاده از ظرفیت طراحان برجسته و خبره و بر مبنای فرمایشات و رهنمودهای حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، با کلید واژه «ایران مقتدر» طراحی شده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان قم همچنین با تقدیر از همکاری و مشارکت فعال شهرداری و دیگر ادارات استان در اکران طرح های تبلیغات محیطی انتخابات خاطرنشان کرد: با استفاده از یک هزار و ۵۰ سازه تبلیغاتی در قالب هایی مانند آویز، استرابورد و عرشه پل تلاش شده تا ضمن ایجاد فضای شور و نشاط انتخاباتی، زمینه ترغیب هم استانی های عزیز برای حضور گسترده و پرشور در انتخابات فراهم شود.

وی در عین حال به تلاش های صدا و سیمای مرکز قم برای شورآفرینی در این دوره از انتخابات توجه داد و گفت: محتواها و برنامه های رادیویی و تلویزیونی بسیار خوبی توسط شبکه استانی نور تولید و پخش آن ها آغاز شده که این امر ادامه خواهد یافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار