فرمانده یگان حفاظت محیط استان مرکزی گفت: به منظور پیشگیری، آمادگی و مقابله با آتش سوزی‌های احتمالی در مناطق تحت مدیریت نیروهای یگان حفاظت در قالب یازده تیم واکنش سریع در حالت آماده باش کامل هستند.
کد خبر: ۹۶۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 30 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، " عباس جودکی "افزود: به منظور پیشگیری، آمادگی و مقابله با آتش سوزی‌های احتمالی در مناطق تحت مدیریت استان، ۱۱ گروه از محیطبان در قالب تیم واکنش سریع مجهز به وسایل حفاظت فردی اطفاء حریق و تجهیزاتی همچون دستگاه روت فایر، دمنده، فلکسی پک ، آتش کوب و ... برای کنترل حریق تشکیل و در حالت آماده باش کامل هستند.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هیچ مورد آتش‌سوزی در مناطق چهارگانه استان رخ نداده است، افزود: آمادگی نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در مقایسه با سال های گذشته در هنگام بروز حریق در عرصه های طبیعی استان افزایش یافته و این نیروها به تجهیزات اطفاء حریق مجهز و با پایش های شبانه روزی عرصه های طبیعی استان را از هر گونه حریق احتمالی محافظت می کنند. ودر مواقع آتش سوزی در کمترین زمان ممکن وارد عمل می شوند.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان از شهروندان خواست در صورت بروز هرگونه آتش سوزی در مناطق حفاظت شده موضوع را در کمترین زمان ممکن با شماره تلفن ۱۵۴۰ اداره کل حفاظت محیط زیست استان و یا ادارات شهرستان گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار