ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از واکسیناسیون ۱۸ هزار نفر از جمعیت تحت‌پوشش این دانشگاه در دو شهرستان شاهرود و میامی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸ 31 May 2021

واکسینه شده‌های شاهرود و میامی از 18 هزار نفر گذشت

 

به گزارش تابناک سمنان دکتر رضا چمن اظهار کرد: واکسیناسیون در شهرستان‌های تحت‌پوشش علوم پزشکی شاهرود از سرعت قابل قبولی برخوردار است.

وی با اشاره به واکسیناسیون گروه‌های پرخطر در این دانشگاه افزود: علاوه بر این بخش قابل توجهی از جمعیت بالای 70 ساله‌ها در مجموعه تحت پوشش دانشگاه واکسیناسیون شدند.

وی از شهروندان بالای 70سال به عنوان آخرین گروهی که واکسیناسیون آنها در حال انجام است نام برد و خاطرنشان کرد: در مرحله اول تاکنون 11 هزار دوز واکسن کووید19 به گروه سنی بالای 70 ساله‌ها در شهرستان‌های شاهرود و میامی تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه 70درصد جمعیت بالای 70ساله‌ها در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه واکسیناسیون شدند ادامه داد: در مجموع در شهرستان‌های شاهرود و میامی 16 هزار بالای 70سال زندگی می‌کنند که تاکنون یازده هزار از آنها دوز نخست واکسن کووید19 خود را با موفقیت دریافت کردند.

وی با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات رئیس‌جمهوری و آغاز تبلیغات شوراها در روزهای آینده گفت: با توجه به احتمال شکل‌گیری گردهمایی‌ها و اجتماعات انتخاباتی توصیه می‌شود هم ستادهای انتخاباتی و هم شهروندان به طور جدی از حضور در اجتماعات و گردهمایی با جمعیت بیشتر از سقف اعلام شده خودداری کنند.

دکتر چمن با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی به ستادهای انتخاباتی نامزدها از مسوولان ستادها خواست به دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد مقابله با کروناویروس توجه جدی داشته و از پروتکل‌های بهداشتی عدول نکنند.

این عضو ستاد استانی مقابله با کروناویروس با بیان اینکه شاهرود همچنان از نظر رنگ‌بندی‌های کرونایی در وضعیت نارنجی است تصریح کرد: توصیه اکید ما به عموم شهروندان این است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همکاران ما را در کنترل این همه‌گیری یاری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه شهرستان میامی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد به تعطیلات نیمه خرداد اشاره و اظهار کرد: انتظار می‌رود که شهروندان ضمن پرهیز از سفر در این ایام از شرکت در هرگونه دورهمی و اجتماع اجتناب کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار