فریبرز کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون هزار و ۷۸۰ پرونده برای متقاضیان دریافت کارت سلامت تشکیل و یک هزار ۷۴۶ کارت در این مراکز صادر شده است.
کد خبر: ۹۶۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 02 June 2021

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:۳ مرکز طب کار در استان  در حال فعالیت است که کار صدور کارت های سلامت رانندگان را انجام می دهند. 

وی افزود:در این مراکز آزمایشاتی شامل بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، معاینات پزشکی بالینی فرد نظیر فشار خون، نوار قلب و آزمایشات روتین مانند قند خون، چربی خون جهت بررسی سلامت رانندگان انجام می‌شود.

کرمی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۱۵۴۶ کارت باطل شده و ۵۹۳ پرونده نیز به دلیل نقص در مدارک هنوز به مرحله صدور کارت نرسیده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: مطابق دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور کلیه رانندگان مینی بوس‌ها و اتوبوس ها، رانندگان کامیون‌ها و کامیونت‌ها و رانندگان سواری‌های برون شهری موظف هستند با مراجعه به مراکز مورد تایید طب کار که از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مجوز صدور کارت سلامت دارند نسبت به انجام معاینات و آزمایشات طب کار و دریافت کارت سلامت اقدام کنند.

وی در پایان گفت: بیش از ۲۳ هزار راننده در استان کرمانشاه فعالیت دارد که از این تعداد ۲ هزار و ۹۶۴ راننده بخش جابه جایی مسافر و ۲۰ هزار و ۱۰۰ راننده در بخش حمل و نقل کالا فعالیت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار