امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات برای انتخاب فرد اصلح واجب شرعی است و همه باید به این تکلیف عمل کنند.
کد خبر: ۹۶۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 02 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایرنا،حجت الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» در نشست بصیرتی انتخابات با حضور جمعی از بازنشستگان و یادگاران دفاع مقدس سرپل ذهاب با رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه محکمی برای دولت آینده در تقابل با دشمنان نظام و انقلاب است.

وی اظهار داشت: حضور آگاهانه و حداکثری در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح یک وظیفه است که بر همگان واجب است و نباید بی‌تفاوت از کنار آن بگذریم.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: دشمنان امروز در تلاش هستند شور انتخابات را کم رنگ جلوه دهند و بین دولت و ملت فاصله بیاندارند از این رو باید هوشیار باشیم همچون سال های قبل انتخابات باشکوهی البته با رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی برگزار کنیم.

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: ما باید در عین اینکه انتخاباتی پرشور را برگزار کنیم و زمینه را برای مشارکت مردم فراهم کنیم باید حافظ سلامت مردم باشیم و در این زمینه مسوولان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب نیز گفت: در تشخیص فرد اصلح می‌توانید از کسانی که به لحاظ تعهد دینی و بصیرت انقلابی مورد اعتمادند، کمک بگیرید.

سرهنگ پاسدار «نوروز اکبری» افزود: باید با رعایت اصل بی طرفانه همه با هم در انتخابات اصلح مشارکت حداکثری داشته باشیم و نسبت به آینده کشور بی تفاوت نباشیم.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار