نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و توسعه مناطق غرب کرمانشاه در دستور کار است، گفت: با تمام وجود و توان از هیچ خدمتی برای توسعه و رفع محرومیت منطقه فروگذار نخواهم کرد.
کد خبر: ۹۶۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ 05 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«شهریار حیدری» با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور در یک سال و نیم گذشته به عملکرد خود در طی این مدت به عنوان نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی پرداخت و افزود: استفاده از ظرفیت های موجود منطقه نظیر آب کشاورزی معادن نفت و گاز که کم هم نیستند در اولویت برنامه هایم بوده است.

وی اظهار داشت: اولویت برنامه هایم در مناطق محروم و محرومیت زدایی و استفاده از ظرفیت های منطقه است که در این راستا تحقق تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و همچنین احداث پالایشگاه گازی از جمله مواردی است که با تلاش های زیاد توانستم توجه دولتمردان را در این راستا جلب کنم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای احداث پالایشگاه گازی و همچنین پتروشیمی در مجموع ۲ میلیارد دلار اعتبار مصوب شده، گفت: این اعتبار برابر با اعتبارات ۵۰ ساله عمرانی استان کرمانشاه است.

حیدری از مردم حوزه انتخابیه خواست تا با وفاق و وحدت کمک کنند تا هر ۲ موضوع که قرار است در شورای اقتصاد مطرح شود به سرانجام برسد زیرا که هرگونه خدشه وارد کردن به وحدت مردم، جفا به ایثار این مردمان نجیب است.

وی همچنین از امهال وام های زلزله زده به مدت یک سال دیگر خبر داد و با اشاره به آتش سوزی های مزارع اخیر در سطح منطقه ابراز امیدواری کرد با مساعدت مسوولان بخشی از خسارت کشاورزان جبران شود.

حیدری افزود: برای تقویت مجتمع های آبرسانی روستاهایی که مشکل آب دارند اعتبار لازم اختصاص یافته و اعتبار مناسب برای توسعه مرز سومار به عنوان مرز رسمی تخصیص یافته است.

او گفت: با تلاش‌های صورت گرفته موضوع رسمی شدن مرز سومار و فعالیت آن به عنوان مرجع رسمی امسال به سرانجام خواهد رسید.

وی افزود: با انعقاد تفاهم نامه بین نمایندگان استان ایلام و نماینده اسلام آباد غرب موضوع چهار بانده نمودن جاده اسلام آباد به گیلانغرب و ایلام نیز مصوب شده تا به وسیله مرز سومار در آینده محقق شود.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار