کد خبر: ۹۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 19 September 2015
پس از گذشت یک هفته امکان ارتباط تلفنی و اینترنتی در شهرستان آبدانان دوباره برقرار شد
به گزارش تابناک ایلام،معاون فرماندار آبدانان روز شنبه با بیان این مطلب گفت: این مشکل از جمعه 20 شهریور بوجود آمد و باعث مشکلاتی برای مردم و نحوه خدمات رسانی دستگاه های اجرایی شد.
ابراهیم مرادخانی افزود: با تلاش کارشناسان اداره کل مخابرات استان و نیروهای اداره مخابرات آبدانان، تاکنون مشکل ارتباطی تمامی ادارات و نهادهای اجرایی ، آموزشی ، خدماتی و بخشی از محلات شهر برقرار شده و تلاش برای اتصال سایر مشترکان همچنان ادامه دارد.
وی ادامه داد: سه گروه از کارشناسان و مهندسان در سه نوبت کاری بصورت شبانه روز مشغول رفع نقص و برقراری خطوط تلفن و اینترنت مردم شهرستان آبدانان هستند.
معاون فرماندار آبدانان یادآور شد: تقارن این قطع ارتباط و کابل برگردان اداره مخابرات این شهرستان با اعلام نتایج کنکور سراسری و ثبت نام پذیرفته شدگان مشکلات بسیاری برای خانواده های آبدانانی بوجود آورد.
به گزارش ایرنا، مسوولان مخابرات آبدانان با اطلاع رسانی مقدماتی قول داده بودند مشکل ایجاد اختلال و قطعی خطوط تلفن و اینترنت ظرف مدت 72 ساعت برطرف شود اما این فرایند بعد از گذشت 172 ساعت همچنان در بخش هایی از محلات و روستاهای آبدانان ادامه دارد.
شبکه اینترنت و تلفن ثابت آبدانان از ظهر جمعه 20 شهریور گذشته بدلیل انجام عملیات کابل برگردان و جابجایی تجهیزات شرکت مخابرات این شهر قطع شد.
ساکنان آبدانان در طول هفته گذشته تنها از طریق تلفن همراه اول امکان ارتباط با سایر مناطق کشور را داشتند چراکه اینترنت قطع و امکان برقراری تماس از طریق تلفن ثابت و سایر اپراتورهای تلفن همراه وجود ندارد.
ساختمان قدیمی این شرکت پس از وقوع زمین لرزه 6،1 ریشتری 27 مردادماه سال گذشته در این شهرستان خسارت اساسی دیده و غیر قابل استفاده شده بود.
پس از وقوع این زلزله تجهیزات و امکانات مخابراتی در تعدادی کانکس نگهداری می شد که در طول هفته گذشته انتقال سیستم های مخابراتی و کابل برگردان شبکه، باعث قطع شدن شبکه های ارتباطی شد.
عملیات ساخت ساختمان جدید این شرکت در صورت تامین اعتبار مورد نیاز بزودی آغاز می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار