محمد رشیدی:
عضو کمسیون هیئت رئیسه مجلس گفت:با شرکت در انتخابات بار دیگر اعلام کردیم که پای آرمان های امام و رهبری و شهدا هستیم .
کد خبر: ۹۷۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۳ 21 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، همایش بزرگ عشایر و بزرگان بخش مرکزی کرمانشاه در حمایت از آیت الله رئیسی با حضور دکتر محمد رشیدی نماینده مردم شریف کرمانشاه عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این همایش محمد رشیدی اظهار کرد: رای آگاهانه شما سبب شد امروز مجلسی در تراز انقلاب اسلامی تشکیل شده که به دنبال حقوق مردم است،مجلس امروز ۳۲ هزار میلیارد تومان برای اولین بار برای تولید و اشتغال از محل هدفمندی یارانه ها تبصره۱۴ و برای بخش های عمرانی همه است ها اعتبارات کافی تخصیص داده شده و کرمانشاه ۷۵٠ ملیارد تومان در نظر گفته شده است در بغضی از رسانه ها برای تخصیص بوجه از استاندار تقدیر شده بود که اصلا به ایشان‌مربوط نیست و این اعتبارات به علت تلاش نمایندگان استان بدیت آمده است. و

وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری برای کشاورزان، تولید کنندگان، افزود:ما در تحریم به سر میبریم،تمام کشور های دنیا زمانی که در تحریم و محاصره اقتصادی قرار میگیرند اولین اولویتشان امنیت غذایی است،مجلس نیز در راستای این هدف طرح حمایت از تولید کنندگان و کشاورزان را در دست اجرا قرار داد،کاری که تا به حال دولت انجام نداده و سبب شد تا هزینه کشاورز افزایش یابد و در نتیجه قیمت محصولات کشاورزی و دامی نیز افزایش یابد.

رشیدی با اشاره به اینکه مجلس قدم های بزرگی برای محرومیت زدایی برداشته،تصریح کرد: رفع مشکلات آب روستاه،افزایش حقوق سربازان،افزایش وام ازدواج،اعطای وام مسکن و مسکن سازی از اقدامات مجلی در این راستا است،مجلس در حوزه ی تقسیم بودجه و نظارت موثر است اما در اجرا کاره ای نیست و اجرای این طرح ها نیازمند یک دولت قوی است. دولتی که به مردم باور داشته باشد ،وعده و وعید های الکی و عوام فریب ندهد برای مثال پرداخت۴۵٠ هزار تومان یارانه اصلا امکان پذیر نیست چرا به مردم وعده ی دروغ بدهیم.

عضو کمسیون هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه امروز مردم آگاهندابرار کرد:دولت، مردم را به خاطر کسری بودجه به بورس دعوت کرد و سرمایه مردم را آتش زدند،دولت کنونی اصلا برای مردم و سرمایه شان ارزش قائل نبود و دغدغه مشکلات مردم را ندارد و سعی در جبران خسارت نکرد،دولتی باید پای کار بیاید که هدفش خدمت به مردم و حل مشکلات مردم باشد،رئیس جمهور باید عشق خدمت داشته باشد و این روحیه در آیت الله سید ابراهیم رئیسی دیده می شود.

رشیدی گفت:با شرکت در انتخابات بار دیگر اعلام خواهیم کرد که پای آرمان های امام و رهبری و شهدا هستیم و با انتخاب فرد اصلح و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات و رای به فرد اصلح گامی جهت پیشرفت و حل مشکلات مردم برداریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار