محمد رشیدی:
نماینده مجلس شورای اسلامی کرمانشاه گفت:شرایط امروز ما مابین خوف و رجا است وامیدوارم با انتخاب رئیس جمهور منتخب این مشکل حل شود.
کد خبر: ۹۷۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۰ 21 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه،اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی و مداحان اهل بیت در حمایت از حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی با حضور دکتر محمد رشیدی نماینده مردم شریف کرمانشاه و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ستاد مردمی کرامت استان کرمانشاه به همت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کرمانشاه برگزار شد.

در این همایش محمد رشیدی اظهار کرد:از شیوع کرونا بیشتر از همه به دین ظلم شد و همه جلسات دینی تعطیل شد در صورتی که بازارها و دیگر مراسم برگزار می شد،امیدواریم به زودی با تزریق واکسن این ویروس منحوس از بین رود و به روزهای خوب دور هم برگردیم و تمام لذت عمر ما به همین دور هم بودن ها زیر خیمه امام حسین است.
قدرت ما در منطقه باعث شده دشمنان در مقام ذلت قرار گیرد،مقاومت و استقامت شما در این شرایط سخت و تدابیر مقام معظم رهبری امروز دست برتری را برای مذاکره ایجاد کرده است،امروز ادعا داریم شرایط سخت تحریم را طی و دشمن نمی تواند کاری کند و در این شرایط با استقامت مردم‌ توانستیم کشور را حفظ کنیم وبه جایی میرسیم که تحریم های اتوماتیک برایمان بی اثر میشود.ما مطیع مقام معظم رهبری و نوکر شما هستیم.


وی گفت:رای آگاهانه شما سبب شد امروز مجلسی در تراز انقلاب اسلامی تشکیل شده که به دنبال حقوق مردم است،مجلس امروز ۳۲ هزار میلیارد تومان برای اولین بار برای تولید و اشتغال از محل هدفمندی یارانه ها تبصره۱۴ و برای بخش های عمرانی همه استان ها اعتبارات کافی تخصیص داده شده و سهم کرمانشاه ۷۵٠ ملیارد تومان در نظر گرفته شده است در بغضی از رسانه ها برای تخصیص بوجه از استاندار تقدیر شده بود که اصلا به ایشان‌مربوط نیست و این اعتبارات به علت تلاش نمایندگان استان بدیت آمده است.

وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در ارتباط با کشاورزان، تولید کنندگان، افزود:ما در تحریم به سر میبریم،تمام کشور های دنیا زمانی که در تحریم و محاصره اقتصادی قرار میگیرند اولین اولویتشان امنیت غذایی است،مجلس نیز در راستای این هدف طرح حمایت از تولید کنندگان و کشاورزان را در دست اجرا قرار داد،کاری که تا به حال دولت انجام نداده و سبب شد تا هزینه کشاورز افزایش یابد و در نتیجه قیمت محصولات کشاورزی و دامی نیز افزایش یابد.

رشیدی با اشاره به اینکه مجلس قدم های بزرگی برای محرومیت زدایی برداشته،تصریح کرد: رفع مشکلات آب روستاها،افزایش حقوق سربازان،افزایش وام ازدواج،اعطای وام مسکن و مسکن سازی از اقدامات مجلس در این راستا است،مجلس در حوزه ی تقسیم بودجه و نظارت موثر است اما در اجرا کاره ای نیست و اجرای این طرح ها نیازمند یک دولت قوی است. دولتی که به مردم باور داشته باشد ،وعده و وعید های الکی و عوام فریب ندهد برای مثال پرداخت۴۵٠ هزار تومان یارانه اصلا امکان پذیر نیست چرا به مردم وعده ی دروغ بدهیم.

عضو کمسیون هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه امروز مردم آگاه اند،ابراز کرد:دولت، مردم را به خاطر کسری بودجه به بورس دعوت کرد و سرمایه مردم را آتش زدند،دولت کنونی اصلا برای مردم و سرمایه شان ارزش قائل نبود و دغدغه مشکلات مردم را ندارد و سعی در جبران خسارت نکرد،دولتی باید پای کار بیاید که هدفش خدمت به مردم و حل مشکلات مردم باشد،رئیس جمهور باید عشق خدمت داشته باشد و این روحیه در آیت الله سید ابراهیم رئیسی دیده می شود.

رشیدی گفت:با شرکت در انتخابات بار دیگر اعلام خواهیم کرد که پای آرمان های امام و رهبری و شهدا هستیم و با انتخاب فرد اصلح و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات و رای به فرد اصلح گامی جهت پیشرفت و حل مشکلات مردم برداریم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار